De laatste dagen... :(

22 juni 2016 - Leduc, Canada

Hi there,

Tijdens de laatste dagen van onze roadtrip hebben we nog wat wildlife gespot, Northern Lights nabootsing gaan kijken in een soort space-centrum en de bekende mile 0 van de Alaska Highway bezocht.

Onze laatste avond brengen we hier door in een motel niet ver van de luchthaven. Morgen brengen we onze dierbare auto (zonder kleerscheuren gelukkig) terug en proberen we de voetbal ergens te bekijken.
We hebben ontzettend genoten van deze prachtige landen, het was een onvergetelijke ervaring! Bedankt allemaal voor het lezen van onze blog en de vele leuke reacties!
Tot binnenkort in België:)

1. Els Vanderbusse:
    22 juni 2016
    Julie zien er alletwee stralend uit, dat kan niet anders dan een super reis geweest zijn
    See you ☺
  2. Maria De Witte:
    22 juni 2016
    Oef, zal toch blij zijn als jullie thuis zijn, alhoewel jullie " De vakantie " moeten vaarwel zeggen.
    Zorg dat je Reykjavik nog veilig kan verlaten, de Hekla staat op uitbarsten en zal het luchtverkeer in IJsland en gans Europa hinderen.
    Tot morgen.
  3. Mama:
    Hi there ;-)
    Het was voor ons ook fantastisch om dit voor een stukje samen met jullie te mogen beleven! We keken elke dag weer uit naar een spannend of leuk verhaal en prachtige foto's. Nu kijken we ernaar uit om jullie veilig terug thuis te zien.
    Tot morgen Xxx
    ps Leg ze ginder in Canada maar eens uit wat voetbal is!
  4. Lieve De praetere:
    22 juni 2016
    En nu terug naar 'de wondere wereld van Merelbeke'.....
  5. Josiane:
    22 juni 2016
    Hallo beiden Dank dat we jullie reis ook mochten beleven met de mooie foto's Jullie stralen Veilige terugreis Groetjes en tot ziens