Roadtrip naar Alaska

7 juni 2016 - Homer, Alaska, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Ondertussen hebben we onze lange road trip erop zitten van 3500km. Die is voorbij gevlogen omdat je je geen minuut verveelt. Er zijn constant mooie uitzichten en per dag hebben we gemiddeld 6 beren gezien, zelfs eens een mama met haar kleintje.
Sinds vrijdag zijn we in Alaska. Niet zo heel veel verschil met Canada op het eerste gezicht maar wel wat wilder… ondertussen is het 10u verschil met thuis, en ‘s nachts wordt het nooit meer donker. Ook is het nu heel de tijd te rekenen in Fahrenheit, galons, feet en miles. Na een nacht in een hostel in Anchorage, zijn we meer naar het zuiden gereden en onderweg een dierenpark bezocht waar ze gewonde wilde dieren verzorgen. We begonnen stilaan te verlangen om eens echt into the wild te gaan, en dat zijn we gaan zoeken in het stadje Homer. We konden een watervliegtuigje boeken dat ons in de wildernis van Kachemak Bay dropte en een watertaxi bootje dat ons de dag erna van op een andere plaats zou terugbrengen. Echt een super avontuur dat naar meer smaakt!

Tot blogs

1. Frans:
    11 juni 2016
    prachtig
  2. Ardith Mumma:
    19 juni 2016
    So good to hear that you had a good time in Denali. Meeting you really gave me the desire to travel again. Thanks for coming and sharing my home.